Nytt år, nya tag.

Låter kanske lite löjligt, tycker faktiskt också det, men det känns bra. Att detta 2010, ska jag tillsammas med Sara börja träna. Vi har ett ganska kompliserat schema som ändras vecka till vecka, men det gör ju också att träningen blir varierad.

Jämna veckor:
Mån: Skivstång, step kl 19.00
Ons: Jympa (medel) kl 16.30
Tors: KiBox kl 19.15

Udda veckor:
Mån: Skivstång, step kl 19.00
Ons: Jympa (medel) kl 16.30
Tors: KiBox kl 19.15
Lör: Step dans kl 10.00 (ev. step 1 kl 11.00) beror på vecka
Sön: Yoga kl kl 10.00

Dock har vi ingen aning om detta kommer funka eller inte, kanske för många pass, vi ska i allafall testa denhär månaden och se hur det fungerar. Det är liksom firvilligt, på gym, så att vi kan själv välja hur många/få pass vi vill. Inga obligatoriska om ni förstår vad jag menar, om detta blir för mkt tar vi färre pass. Men det känns lagom och bra!

Kommentarer
Postat av: annelie

en sak ni bör tänka på är att step dans är nivå tre där vi brukar använda två-tre brädor - dvs två nivåer kanske två och en halv...)över den ni har på skivstång step. Testa tvåan innan ni går på trean skulle jag säga.

och hallå - SPINNINGEN ser jag inget av? ;) måndag 16.30 måååååååste ni in i salen ;)



xo

2010-01-13 @ 08:30:57
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0