Fredag!

Sitter här i skolan med ett skolarbete. Kom till skolan omedveten om att första lektion är inställd och jag kom till skolan en och en halv timme för tidigt. Väldigt irriterande när de inte kan skriva på internet eller skicka sms om inställd lektion. Ännu mer irriterande när läraren för första början säger att det ska bli lektion, men sedan ändrar sig eller vad det nu är som har hänt. Det är i allafall jobbigt. Men det är inget att hänga läpp för, idag är det faktiskt fredag!

Helgen kommer gå till att plugga, jobba och fira min bror som fylla tjugo år, värst vad tiden går snabbt. Det känns som det var i går han fyllde arton, det är jag som står härnäst, att fylla arton år. Den fjärde mars. Det ska bli hur kul som helst, men jag är ingen tjej som gillar förväntningar, det blir alltid sämre. Så jag bara förväntar mig kärlek, hoppas jag får det från vänner och familj... Oj vad det lät... ja, knäppt. Men det är sant! Nu ska jag fortsätta hitta fakta om en galvanisk cell och en bränsle cell.

Önska mig lycka till. BTW, igår hade jag namnsdag, grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0