2010

Hejsan!
Det var längesedan jag updaterade i bloggen, anledningen är att jag tillsammans med min familj åker iväg på skidsemester i drygt en vecka helt oplanerat. Jag ville egenteligen spendera dagarna i Helsingborg, men ångrade mig sedan och följde med familjen.

Vi åkte till Linköping i tisdags, träffade kusinerna. I onsdags (2009) åkte vi till Ramundberget och åkte skidor där tills i måndags (skulle egenteligen stanna tills i tisdags). Men eftersom vädret inte tillät skidåkning åkte vi hem en dag tidigare. Jag har inte tagit så mycket bilder, men några har jag, tänkte visa dem!





Visar (om jag orkar) fler bilder sen. Hade inget stativ, därför blev bilderna suddiga, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0