Valentine

I morgon är det fredag och vi på skolan ska ha en kärleksdag vilket jag tycker är otroligt fint. Vi ska alla (nv eleverna) samlas för föreläsningar om kärlek, lek och massa annat kul. Det ska bli jätte kul, kanske tar en alla hjärtans dag fika sedan.

Det är ju dock inte alla hjärtans dag, men vad gör det om man firar alla hjärtans dag två gånger? Jag har inget emot det, haha! På riktigt alla hjärtans dag ska tillsammans med Felice gå ut och äta. Det kommer bli supermysigt, vi har faktiskt aldrig varit ute och ätit tillsammans förutom massa kebab och thai mat.



Jag kom på en strålandet idé! Som ni kanske vet har musik börjat betyda mer och mer för mig och jag lyssnar i princip på musik hela tide. Jag kan ju göra en kärleks spellista på spotify. Det ska jag göra, kommer senare i så fall ju.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0