Cajsa

Vi har alla vår egna stil. Men ibland kan man inte riktigt visa/förklara hur den ser ut eller vad den innehåller. Ibland kan man heller inte hitta kläder som passar stilen, eller så passar inte stilen på en själv och man kan inte bära upp den. Jag har alltid haft en bild på hur min stil ser ut i huvud, men jag kan inte förklara den och den passar inte på mig. Men jag hittade några bilder på Carolines blogg och visste dirket att om jag någon gång i mitt liv ska beskriva min "dröm stil", så är det med dehär bilderna.





Jordnära färger, volanger, lager på lager. Det kan inte bli bättre. Här ser ni min stil i ett nötskal. Bilderna tagna från hennes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0