vecka tjugotre i mitt hjärta

hehehe, nörd som jag är, eftersom skolan betyder allt, you named it har jag såklart kollat hela årets skolkalender medans jag skulle plugga fysik som jag verkligen inte orkar, buhu... I allafall... den 2:e juni (torsdag) är man ledig, fredagen ocskå, helgen coh även måndagen! WIHO och dagen efter är det BAAAAAAAAAAAAAAAAL och sedan är det en skoldag sedan är det stuidedag och sedan är det min STUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT! wihoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Ska börjar räkna ner nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehehehehehehhehehehehhehheheheheh caio ciao coai hehehehe nörd

juste.... "vem vill gå i ettan nu, igeeeeeeeeeeeeeeeeeen igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0