babbel

Sista dagen på mitt sommarlov spenderade jag i... SÄNGEN. Har inte varit utanför dörren, har knappt varit på toa eller gjort något. Men vafan, är det sommarlov så är det. Schemat ser helt ok ut, dock har jag inte fått alla ämnen än, så det blir värre. Hålorna kommer jag spendera på gymmet förmodligen, en av anledningarna till att jag valde friskis som ligger vägg i vägg med min skola. I övermorgon börjar våra lektioner enligt schema, inte massa onödiga introduktionsdagar, det är bra. Vi börjar lite senare istället och börjar på direkten. Dock har jag bara tors/fre sen är det helg. Sen är det bara nio jobbiga veckor innan det är höstlov, det kommer nog bli en bra höst.  I hope, I think.

Nog om det. Nu ska jag se salt med mamma, nya filmen med angelina jolie. Ha en trevlig tisdagskväll, cuz I'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0