9 augusti 2010

Vaknade vid elva tiden, skulle ner i stan så jag gjorde vid mig, kollade på film, åt god frukost. Emma skulle också ner så hon åkte med mig och peppe. Jag lämnade tillbaka en kjol, laddade min mobil, köpte dipliner och ögonfransböjare. Sedan skulle jag träffa en, men som tydligen hade andra planer, så jag gick hem igen. Lite onödigt att vänta en timme, fast det var iofs jag som åkte ner innan vi bestämt tid. Men men, jag hämtade i allafall min cykel hos en kompis som är Italien, fuck you disa. Sedan käkade jag lunch, var svinhundrig. Kyckling. Sedan passade jag Ina, vi spelade kort, käkade kanelbullar och mös. Sedan när jag kom hem hade tydligen min dator kommit, yey! Pappa hade varit och hämtat den och den är perfekt, älskar den! Vit, ny, funktionell till skillnad från min gamla. Så jag satt vi datorn hela dan tills jag stack int ill emma. Vi käkade kanelbullar och kollade farsan och en annan film. Bra filmer! Farsan är en riktig må bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0