7 augusti 2010

Vaknade vid tolv tiden och käkkade frukost. Sedan bestämde jag mig för att inte jobba idag då det var fint väder. Först hade jag bestämt mig för att göra absolut ingenting så jag började med designen på bloggen men det var så fint väder så vid tolvtiden stack jag och pappa till grannarna. Pappa skulle paddla och jag skulle gå en runda med Oakie. Det blev en två timmars runda. När vi kom hem käkade jag lunch, kastler med parmesan och andra mumsigheter och sedan började jag jobba med ogräs i trädgården. När det var klart gick jag och pappa ner och badade sedan käkade vi. Ryggbiff med potatis och bearnesås. Sedan gjorde jag ingenting, kollade film och så. Vid 11 tiden stack jag och mamma och handlade godis och chips. Gott! Somnade i god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0