3 augusti 2010

När jag vaknade vid 11-12 tiden käkade jag frukost och sedan kollade jag på när peppe och hans kompisar Josef, Andreas och Stefan skulle pumpa upp vår gummibåt för att sedan ro i Öresund. Jag satt och skrattade åt alla deras knasiga idéer! Sedan hjälpte jag dem att bära den en bit (båten alltså) för de tänkte bära ner den till stranden. Sedan började jag fixa peppe rum, städa det. När jag var klar där började jag städa mitt rum och sedan körde jag och pappa och övningskörde. Vi stack till Maxi och handlade lite inför middagen och sedan tankade vi. På vägen dit hamnade jag i värsta trafiktrubblet. Jag stod i en korsning och skulle svänga vänstar, jag stod alltså i mitten av korsningen. När jag precis ska svänga (var bilar som körde rakt fram innan som var ivägen) hör jag sirener och stannar till då det kommer en brandbil, står fortfarande mitt i den trafikerade korsningen. När jag ska köra har det hunnit bli rött från mitt håll och bilarna mitt emot får grönt och börjar köra. USCH, jätteläskigt! När vi väl kom hem gjorde jag iordning mig och sedan käkade vi kycklingspett med jordnötssås och ris, mumma! När jag var klar vid 8 tiden stack jag till Sara och fortsatte göra vid mig. Sedan cyklade vi ner till Le cardinal där det var Nelly high heels party tour. Jag var en av de 99 första och fick möjlighet till gratis (kostade 120 för inträde och min enda anledning var skorna) högklackade. De kommer hem till mig i september/oktober. I allafall blev jag glad efter att ha köat i drygt en timme. Vid halv ett tiden stack jag och Sara hem, mamma hämtade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0