24 augusti 2010

Sista dagen på sista sommarlovet... och jag gjorde inte ett piss. Jag satt vid datorn och bara slappa, kollade massor med film och lagade god lunch, käkade glass o.s.v. tills Sara vid fyra tiden kom hit. Vi skulle boka hotell men efter många om och men kom vi fram till att vi inte kommer boka hotell ännu, vi väntar tills det närmar sig. Sedan kollade vi the butterfly effect två, inte lika bra som ettan, men uppföljare brukar inte vara bra. Sett den innan så har antagligen skrivit om den innan. Sedan käkade jag någon köttfärsgryta, thai. Sedan kollade jag massa med one tree hill och efter det såg jag och mamma lost

bye bye sommarlovsdagboken för 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0