23 augusti 2010

Vaknade vid tio tiden och käkade glass till frukost, bra jobbat Cajsa. Sedan kom Sara hit och vi gick ut och gick. En lång runda, skönt att träna lite, komma liiite i form innan skolan börjar och träningen. Sedan stack vi hem till mig och kollade på hotell till London resan. Efter det var jag tvungen att göra mig i ordning och sticka ner i stan där jag mötte Michelle, vi skulle se vampire sucks. Den var faktiskt väldigt rolig, haha. Sedan hämtade Susanne oss, vi hade gått i spöregn ganska långt så vi var dyngsura. När jag kom hem käkade jag middag, fisksoppa medans jag kollade på fångarna på fortet, år sedan jag såg det! Kanske för att det inte gått på tv på år, haha. Sedan kollade jag lite film och satt vi min älskade vaio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0