2 augusti 2010

När jag vaknade vid tolv tiden stack jag ut för att fortsätta med mitt sommarjobb hemma i huset, att skura räcket. Jag satt där i tre timmar och slipade (skurade innan). Vid tre tiden käkade jag lunch, köttfärsås. Jag hade dessutom namnsdag vilket susanne påminde mig om när hon kom in en sväng. Sedan duschade jag och gjorde vid mig för att sedan med mamma gå på introduktions lektion på Lantz trafikskola där jag förhoppningsvis kommer ta mitt körkort. Det började tjugo över sex och slutade en timme senare. Då körde vi inom hemköp och köpte middag (lövbiff med bearnesås och pommes) sedan stack vi ner till biografen och kollaed Inception som jag tycker var väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0