19 augusti 2010

Vaknade 10 först, men somnade om när jag insåg hur tidigt det var. Vaknade igen vid tolv tiden och käkade frukost och gjorde vid mig. Kollade på oth och så inna jag vid två tiden gick hem till Sara. Vi planerade på att boka flyg till London idag. Vi snackade och när hennes mamma kom hem bjöds det på fika och te, mysigt. Sedan gick jag och sara till hemmakväll för att handla godis till ebba som flyttar till kanada på tisdag. När vi handlat godiset gick vi hem till mig och började kolla flyg. Vi bokade de flyg kombinerat med bästa tid/pris. JAG körde Sara hem, dock övningskörde jag. Sedan gjorde jag i ordning mig och käkade middag innan jag, emma och abbe gick till paviljongen där ebba hade sin avskedsfest. Träffade bland annat zowie, julia, hannes, embla och några andra där. Roligt att säga hejdå till ebba. Eftersom jag var trött gick jag hem ganska tidigt, duschade och gjorde vid mig, kollade lite oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0