18 augusti 2010

När jag vaknade hade jag inga planer för dagen och alla verkade upptagna. Så jag kollade film, skulle egentligen städa men det orkade jag inte. Sedan ringer evelina vid två så vi möts på halva vägen, vi powerwalkade hem till henne där vi lagade american pancakes, fruktsalla och lite annat gott! Sedan snackade vi och så eftersom vi inte hade träffats på hela sommaren. Sedan hämtade mamma mig, vi körde och handlade mat och fisk, lax. Och planerade även inför min lilla middag (fyllde 18 för flera månader sedan, hehe, så ville bara samla tjejerna innan skolan börjar). Sedan kollade jag massor av avsnitt av oth, käkade lax med romsås och kokt potatis (ända rätten jag klarar av kokt potatis typ). Sedan träffade jag emma, vi kollade the departed med bla leonardo di caprio, tyckte de var en bra film! Sedan kollade jag oth avsnitt till halv fyra på natten, men varför har man sommarlov för=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0