Söndag.

Söndag it is. Idag ska jag inte göra allt för många knop. Dock kommer jag ha fullt upp hela dagen. Börjar med lite plugg inför mitt fysikprov på tisdag. Sedan ska jag träffa härliga Julia & Disa för lunch. Sedan ska jag och Disa sticka till vårt jobb. Vi sommar som "värdinnor för exklusive gästerna" på Hif. Hur maffigt låter inte det? Det är inte lika coolt & lyxigt som det låter dock, men roligt är det! Där släpper vi in gästerna och serverar fika i pausen.

Sedan ska jag vid 6-tiden när jag kommer hem antaligen äta och sedan förhoppningsvis plugga lite till beroende på om jag kan det eller ej. Min kära far ska "förhöra" mig nu för att se om jag har koll på "laddningar", "dess korresponderande kraft", "elektromagnetisk kraft", "spänningskraften" you namned it.

Nej... nu ska jag se vad jag går för. kiss


WTF? ELEKTROSTATISK WHAT? Ungefär så ser jag ut på bilden.


Kommentarer
Postat av: emmmaaa

hmm menar du sommar eller jobbar? ;P mitt gamla jobb <3 btw vet du vad som händer med mina 500kr ? :P puss darling miss u<3

2009-09-14 @ 02:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0