Seriös blogg?

Jag har varit VÄLDIGT oseriös med min blogg de senaste månaderna. Speciellt sedan jag flyttade min blogg från devote.se till blogg.se. Men nu fick jag helt plöslig "blogg sug" igen. Kanske ska ha "tema" som jag hade innan. Tema LONDON! Som jag faktiskt har haft en gång innan, nämnligen förra gången jag åkte till London. Jag ÄLSKAR london, det är en av det bästa städerna i världen. Inte för att jag har upptäckt så många hitintills, men klart topp 3!

Här är från tema: london (november 2007), precis innan london!
Jag måste jag säga att jag själv är lite missnöjd med London uppdateringen från förra resan. Nej, idag sätter jag ett nytt tema, TEMA LONDON!

Jag ska ju som sagt till Lodon om 2 månader (i mitten/slutet av November) och kommer vara där i 5 dagar. Antaligen kommer jag att se Rob och de andra från Twilight. Men det strular lite med min ledighet från skolan, så vi får se. MEN eftersom min London uppdatering från FÖRRA resan rent ut sagt SÖG, kan jag faktiskt visa lite bilder från förra resan! I tema London!

Puss.


Bild på Emelie och mig från Felice. Min klasskompis, hon hade tjejmiddag i onsdag/ krök. Nu ska jag forsätta se LOST, jag är helt såld. CHECK LOST OUT - obs, ni kommer till MITT avsnitt (säsong 1, avsnitt 17). Det är bara att klicka previous så kommer ni till de avsnitt ni vill!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0