P P P

PPP - Part på Procivitas. I tisdags var det ppp och det var okej. Roligast var det på förfesten hos Felice som bor mitt i stan. Jättetrevligt, alla tjejer från klassen vart där + frida + Jannie. Sedan drog vi till Bakom där ppp var. Helt ok, dock var det mycket roligare på förfesten.

Dagen efter (efter 3 timmar sömn) stack vi till Öland. NV2 på procivitas. Det var kul, vi fick bl.a rida kameler. Riktigt kul! Sedan på vägen hem skrev (påbörjade) jag en 99-saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör-lista! När den är klar kommer den upp på bloggen!

Lite bilder från ppp:

Jag, Felice, Moa, Emma.


Jag, Emma



Felice, jag, evelina, frida (alya och jannie nedanför).


Frida översta, jag, malin, evelina nedanför.


Jag, Felice, Moa och Rebecca.


Sofie, Emma och jag.

Och en gruppbild:

Ja...

Tack för en supertrevligt kväll tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0