Nytta

Vad har jag gjort idag?

- gått i skolan
- pluggat
- kolla hemsidor
-tränat

Jag är nöjd. Jag känner att jag är inne i en väldigt skön anda. Kanske en "längtar efter London, detta kommer bli världens bästa höst" anda. Vad vet jag? Jag kan i allafall säga att Londonresan är värd vartenda öre jag kommer lägga ut för om den resan fått mig ur min lilla depression jag hade, kan jag säga att det verkligen vart värd vart enda öre.

Jag var nämnligen under stora delar av ettan och slutet av sommarlovet väldigt nere, pratade inte mycket, tog inte kontakten med folk så mycket. Det var speciellt hemma. När jag väl umgicks med mina vänner, så var det inte alls lika jobbigt. Men så när jag och min vän Sara bokade en London resa till slutet av November har allt förändrats. Jag är glad hela tiden, jag har mål, jag jobbar, jag pluggar. JAG ÄR EN BRA MÄNNISKA JUST NU! Jag gör nästan bara BRA saker, d.v.s. saker jag får ut något av. Ex. tränar, pluggar, jobbar!

Ni sitter kanske och tänker "MEN DÖÖÖÖÖ, VILKET "LIV""
Men jag är supersuper glad just nu och det är extremt skönt!

LONDON CALLING!

Kan faktiskt ta och visa lite bilder från förra londonresan senare. Kan kolla i arkivet!
Brb...

Kommentarer
Postat av: sara

Jag blir riktigt glad för din skull när jag läser detta cajsus! :D

OCH London kommer bli oförglömligt!

Hitta på något i veckan, planera ? <3

2009-09-02 @ 22:32:27
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0