mobil...

idag tappade jag bort min mobil, men sånt tur var hittade jag den i fotöljen på fiket jag och frida hade suttit på. Jag är dödstrött och jag har matteläxa tills i morgon och jag håller på att dö. Dessutom var det tydligen ingen dans så jag och frida hade suttit och väntat i en timme i onödan. Dessutom har jag INGA pengar kvar nu eftersom vi var tvugna att äta i stan (hann inte sticka hem mellan skolan och "dansen" som nu var inställd).

Så dan har inte varit så bra, ganska irriterad! Men nu ska jag ta och göra lite matteläxa så jag slipper göra det ikväll. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, men jag känner mig lite halvkrasslig, tur att jag bara har en dag kvar i skolan innan helgen! Får väll vila upp mig då.

Dock är er bästa att ligga i sängen, kolla på film och äta godis vilket jag inte kommer få göra på 75 dagar. inte äns glass, B&J, godis, naturgodis, chips, kakor, kladdkaka, INGET. Jag har aldrig klarat det innan. Men jag har en speciell styrka nu (låter jag som en psykopat?). HAHA

PUSS

 

Ps. Innan plugget ska jag "googleeartha" New look för femtioelfte gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0