Lördag.

Jag kom på att jag inte hunnit skriva klart sommardagboken. Ni kan i allafall läsa vad jag gjord under läsåret 08/09 på cajsafelicia.devote.se.

Vet inte riktigt vad jag ska göra i eftermiddag. Ikväll ska jag vara med Felice, sen ska jag gå ut och gå en runda, hoppas på sälskap! Sedan har jag idag fixat med datorn, laddat över ALLA dokument, bilder o.s.v. på cd-skivor då min dator ska in på lagning! Hade också tänkt plugga lite idag, tyvärr! Nästa veckan är en prov-fri vecka, men sedan kommer väll ca 1 prov i veckan fram till höstlovet. Sedan kommer väll si sådär 2 prov i veckan.

Att det redan börjar droppa in prov gillar jag inte. Men jag ska hålla skolan utanför bloggen så gått det går. Det är inte så kul att läsa eller att skriva om skolan.

v.37 - Kemi b inlämning
v. 38 - fy prov
        - sv b artikel inlämning
v.40 - bi b prov
v.41 - kemi b prov
v. 4? - matte c inlämning

Detta är vad jag kommer på bara sådär. Sedan när jag går in på ss (schoolsoft)-> provschema är det en aning fler saker på gång, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jättesnygg är din nya blogg!

2009-09-05 @ 22:56:31
URL: http://klick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0