S T I L

tänkta berätta lite om min stil för er, eftersom det var ca 1½ år sedan jag skrev här sist. Min stil har ändrats en hel del sedan dess.

Jag gillar:
Jag älskar rockstilar. Nitar, paljetter, kedjor m.m. Men jag bär det inte själv, eftersom modet är anpassat till size zero.

Jag bär:
Söta odd molly kläder blandat med hm fynd! Ex. idag bar jag en hunkydory tunik tillsammans med en snygg orkesterinspererad kavaj jag köpte på Vero modas rea för 50 kr för ca 4 år sedan. Den har legat slängd i "sådant jag inte använder, men som jag inte vill slänga" garderob i ca 3 år. FYND.

Jag tänkte visa lite outfits från året:
(OBS, jag orkar inte skriva varifrån alla kläder kommer, så om ni undrar, hojta till!).



Outfits som jag inte hade satt på mig idag.






Klicka f�r att st�nga bilden
Lite mer "rockig" stil.

Kanske ska börja fota lite outfits ibland igen!
/C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går inte att kolla på bilderna:(

2009-10-02 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0