fyrtioen.

Idag är det 41 dagar kvar tills jag och en av mina närmsta vänner Sara åker till London. Gud vad jag är förväntansfull. Och igår bestämde även jag och min mamma att vi random på höstlovet åker till Stockholm 1 dag (kanske). Träffar på kusinerna och lite så. Gud vad mitt höstlov plötsligt blev så mycket bättre!

Tillbaka till London. Om ni har något tips vad jag ska göra där, så hojta till! Ha en bra dag. Puss

Hm, hm, chapnlle (billigare på modekungen.se)


gojane, gojane, gojane, hm, hm, chapnlle.com


chapnlle.


Delar av min high heels samling. Hoppas den förbättras efter London. New Look har ganska många grymma och skyhöga heels att bjuda på. De kostar heller inte skortan, prisen där ligger på omrking 400 kr/sko. Det är helt ok enligt mig, speciellt när ingen annan (förhoppningsvis) i min vänskapskrets kommer ha de. Om jag nu hittar några, det får vi vänta och se. Jag ska nog inte ha allt för höga förhoppningar.

41 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0