Sunday it is

Nu är det söndag.

I dag ska jag försöka umgås så mycket som möjligt med min nästkusin Elsa som är på besök. Men jag måste även (förlåt för tjatet) plugga på mitt kommande matteprov. Har även franskanprov, fysik redovisning (dock viskade en fågel i mitt öra att det är framflyttad).

Idag köpte jag en egenteligen skittöntig telefon, men jag gillar den. En kissmun. Mycket bättre än den tråkiga, fula, gamla telefonen jag hade innan. Dock suger telefonen, man kan inte höja/sänka ljudet och det brusar. Men "vill men vara fin får man lida pin". Nu ska jag sova, det behöver jag.

puss

Jag & Felice för 1 år sedan. Hittade bilden helt random, ganska random bild också för den delen. Saknar min älsklingsfelice.

5 days left!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0