Söndag

Dagen efter...

Det var jättetrevligt hemma hos frida igår med trevligt sällskap. Åt på donken sedan och hittade på en massa annat. Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag har städat mitt rum och hållt på med en inlämningsuppgift i biologi. Nu måste jag fortsätta med historiauppgiften som jag har redovisnings på på tisdag, kanske även ta och kolla engelskan jag har redovisnings på på tisdan också. Sedan måste jag börja på fysiken som jag har inlämning på på onsdag. Även kemin och info & layouten som jag har inlämning på på fredag.

Denhär veckan har jag mycket att göra. Därför är det bäst om jag slutar att skriva nu och börjar plugga. Ha en trevlig söndagskväll. (Någon annan än jag som kommer sakna vem kan slå Filip pch Fredrik?).


Jag i fredags innan lilla felice kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0