ljust = tjockt







Idag har jag och mamma varit på väla och julhandlat. Det värsta som finns är att julhandla någon dag innan jul, affärerna är fullt av folk, köerna är timtals långa, alla är galna... Julhandla dagarna innan jul är varken min eller mammas sak. Det resulterade i att jag var fast på väla, utan mamma, utan pengar, utan något transportmedel hem. Till slut hittade jag mamma på en bänk, på väla, väntandes på mig. Skönt!

Så vi fick handlat en del julklappar! Jag fick en massa tunikor (köpte dem till julafton). Visst är det tråkigt att veta vad man får, men det är ju tråkigare att få en masas som man inte gillar som man sedan måste hålla på att byta m.m. I allafall fick jag följa med och visa vad jag gillade och mamma köpa lite julklappar till mig!

Nu ska jag äta middag! Ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0