Måndag.

Dagis gick bra. Lite fler barn idag, så det blev mer att göra. Men vill man åka till London i höst och Usa i vår så måste man jobba. Dessutom gillar jag att jobba mer barn, de har så mycket liv!



Om ni undrar vad jag ska göra i London vill jag jättegärna gå på New moon premiären om den är i London också och inte bara i LA. För jag har hört att det är 2 premiärer... Dit ska i allafall jag tillsammans med min kompis Sara. Vi ska vara där ca 3 dagar. Och Usa ska jag till i vår om det går. I så fall ska jag hälsa på min kompis Emma som bor där nu i 1 år som utbytesstudent. Så jag hoppas jag kan åka och hälsa på henne.

I kväll ska jag se film tillsammans med Sara, en sex and the city wannabee antar jag. (Förutfattade meningar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0