Måndag

Måndag idag igen. Dessa tre veckor har gått snabbt (börjar skriva om veckans slut när jag bara gått 1 dag denhär veckan). Jag hoppas verkligen att skolan går lika snabbt, jag vill verkligen inte börja ingen, rutinerna - ok, plugget - INTE ok. Rimligt hade varit ok, men detta är inte rimligt. Saknad av vänner - INTE ok. Saknad av mange - INTE ok.

Jaja... jag får väll helt enkelt stå ut med det. Jag tror inte jag hade trivts bättre på en annan skola dels för att jag saknar mange så mycket, det skulle jag ju göra på vilken skola som helst. Dessutom tror jag inte det är mycket mindre plugg på andra skolor.





 
nu ska jag träffa elin som åker till usa om 8 dagar. jag kommer sakna henne oroligt mycket, precis som emma. Det är så himla måmga av mina vänner som åker nu, som utbytesstudenter, och många jag känner (ni vet... inte riktigt vänner).
Rebecca, Rebecca, Gustaf, Elin, Emma men även Britta och Tuva. Dock är jag bara jättenära Emma och Elin. E:na.

God damn vad jag kommer sakna dessa två. (De andra också, Rebecca går i min klass, andra rebecca gick i min gamla klass dessutom en av mina närmsta vänners närmsta vän). Gustaf har jag känt sedan barnsben. Britta konfimerades jag med och Tuva har jag också känt sedan barnsben.

NU... ska jag ta och laga Pizza, mumsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0