En lång dag.

Attans, utan den där listan blev det inte mycket gjort. Jag har dock fått gjort lite plugg, lite planering angående London, lite shopping (tror mina fjuttiga 11 kr/månaden fram tills den 20:e november). Mina köp låg på 200 kr, jag kan inte riktigt få ihop detta (tack mamma!).

Jag köpte en väldigt efterlängtad sjal jag tänkte jobba (DUKTIGT) ihop. Dock fick jag den av kära mamma då hon har slarvat bort 2 gamla sjalar som jag idag tycker var ganska fula.

Vad har jag gjort idag:
- Arbete om Manodepressiv sjukdom
- Påbörjat matteläxan
- Varit i skolan (WOW)
- Shoppat
- Planerat London
- Fixat Magnus Stenbocks arbetet (klart!)


...

Det fetmakerade var lönt, det andra mindre lönt. Dessutom hade jag gärna lagt till ute & sprang 1 mil. Dock gjorde jag ju inte det, så det vore en lögn. Men vill nu höra min ursäkt? "Jag ska börja på Reagetton i morgon". Jag är faktiskt nervös, har ingen aning om jag kommer gilla det eller ej. Men det är 1 termin, om jag inte gillar det slutar jag helt enkelt...

Nu ska jag sova, zzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0