Söndag!

Varför hinner jag aldrig blogga på helgerna? Iofs skulle jag har en lite bloggpaus nu till den 23/5 tror jag :) I allafall om en vecka har jag typ gjort klart allt i skolan. Eller för att vara riktigt noga, inte denna tisdagen, men nästa.

Förra veckan hade jag i skolan: (obs bara STORA saker):
Mån: matte a prov (nationella) +avgörande musikprov.
Tis: Avgörande fysikredovisning om rymdfärder i rymden.
Ons:
Tors: angörande bildprov om allting vi har gått igenom på högstadiet (gick skitdåligt).
Fre: Matte nationella (dock inte för mig) , franskaprov.

Kommande vecka:
Mån: Franskaprov (fortsättning).
Tis:
Ons:
Tors: Kemiprov
Fre: Matteprov (avgörande)

Veckan därpå:
Mån:
Tis: RIKTIGT STORT HISTORIA PROV PÅ OMKRING 33 SIDOR...

Vi ska även ha hunnit:
* Stor presentation/inlämmninguppgift m. stränga krav och min 3 sidor (stl.12 datorskrivet) inlämningsarbete i religion. Jag valde Buddahs liv och lära.
* Engelskagrammatikprov (all grammatik)
* Samhälle+ geografiinlämmninguppgift. jag ville ha Irak- Sverige, skillnader o.s.v.
* Redovisning om Sheakspear (hur det nu stavas) på engelskan.

Jag har säkert glömt en massa saker.
Men som ni ser finns det inte mycket tid till bloggandet. Men jag tog mig tiden nu medans jag hade pluggat lite på kemin.

Jag har börjat få grepp om varför saker och ting händer och börjar även komma ihåg att jag har läst och antecknat!
Så det känns skönt..


Tillbaka till pluggandet. Vi hörs ikv eller i morgon. Eller när jag har tid.
Skriver i allafall så fort jag har lust och inte pallar plugga mera. :o


/CAJSA

Kommentarer
Postat av: hannah jordstedt, 16 år småland

din blogg är jättebra! gillar den verkligen, att få sätta sig in i någons liv som är verligt och ba är roligt, men en sak är mindre bra. vi är inte riktigt intresserde av ditt skolshema och vad du har för läxor :O


kisses

2008-05-18 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0