Hinner nooooot.

Jag är upptagen. Har så himla mycket i skolan att jag knappt hinner sätte mig vid datorn. Okej, skylla på skolan kanske ä fel. Hade faktiskt hela dagen i går.
Men, det var så fint väder så jag hade inte lust att sätta mig vid datorn. Plus, hade jag bara chansen till kl 4 och då kollade jag på springtime vi har här i helsingborg 1 gång om året. Så ja, bloggning i går = no way.

I allafall kommer jag under 2 veckors period inte att blogga alls mkt! Jag har sjukt mkt i skolan och vill inte ha bloggen som ett stressmoment. Jag ska till denna veckan:

*Franskanprov
* Musikprov
* Fysikredovisning
* Stor kemiläxa/förbereldse inför prov

det är det jag kan komma på just nu... finns säkert en massa annat också... :o

Pussar pussar. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0