Gladiatorsandaler

image1076

Jag vill hitta ett par riktigt snygga gladiatorsandaler, men visst är det svårt?
Speciellt när man har bred fot.
På Bilden ser ni mina från Friis Company ( Trampolin).

Har faktiskt ingen aning om varför jag köpte dem. För de är i 100 % plast och kan därför inte användas förutom på typ stranden.Men det kommer säkert till användning i sommar eftersom jag grymt "kinkig" när det gäller att gå på sand ( i vattnet) alla krabbor o.s.v. Inte för skorna hjälper så mycket. Men dock från vassa snäckskal som man för in i foten då och då. Det gör ganska ont.

Men sedan är det inte så kul att gå runt med remsolbränna. Jag mena, sträck hit och dit. Men det är smällar man får ta. Vi får se hur det blir med det.

Nu har jag bloggat en helt del idag, kanske för att jag inte hinner göra ngt mellan skolan (slutade halv 2, egenteligen halv 3) och tennisen halv 5. Så jag tänkte passa på att blogga en del och det har jag gjort. Men nu ska jag nog ta och gå ut en runda och hämta hunden. Han börjar nog bli otålig snart :)

/C

Kommentarer
Postat av: Elina Lovisa

Okej, tack för tipset!

2008-05-28 @ 19:45:57
URL: http://elinalovisaa.blogg.se
Postat av: elin blomman

cajsa , kolla din sko ! dom hade faktiskt snygga där . i silver och så också ;);)
see ya tomorrow dudee !

2008-05-28 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0