High heels

Detta inlägg handlar om: Skor / shopping / blogg.

Skor/ shopping:
image1000

Mycket snygg high heel, tanfärgad.
Finns på Top Shop för 60 £ ( nu kommer jag inte ihåg, men det är nog pund & den står i 13-15 något?), så komring 900 kr kanske.

Blogg:
Dethär man att komma på mestaktiva listan och toppa alla kända bloggare som Kenza, Stina-Lee, Engla o.s.v. Alla skriver som dårar & verkligen försöker, detta har kommit som en våg över oss. Bloggvärden har verkligen växt sen jag börja blogga. Men min blogg har bara blivit minder, hahaha ;) Men jag tror ingen kommer kunna nå sådanna läsarsiffror som 20 000 unika besökare per dag, kanske svårt måste det vara. Jag tror man verkligen måste sticka ut på något sätt nu. Modell, kille, speceill sport o.s.v.

Sen är det väll också ganska viktigt att kunna lära känna personen. Det finns ju 3 sinnen vi har när det gäller sånthär, kunna skriva (höra, lyssna), känna och se). När det gäller vanligt bloggande får vi bara skriva, men dock inte höra & lyssnar. Om vi sedan lägger ut bilder, får vi ju sinnet " se" och då är vi ännu närmare dessa sinnen. Om man senare lägger upp "videoinlägg" får vi rösten på köpet, då har vi allt förutom känna. Om man sen har dessa sinnen kan man oftast föreställa sig det sista.

Förstår ni hur jag tänkter?

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0