Hejsan alla!

Detta inlägg handlar om: Dagen

  • SKOLA
  • DATORN
  • STAN
  • MAT
  • PLUGG
  • GODNATT
Såhär ser väll min dag ut ungefär :) Skola, nu sitter jag vid datorn och snart ska jag bege mig till stan. Måste planera morgondagen också, ska ha tjejmiddag!
Visade ju aldrig hur mina skor såg ut för då är man tuvugen att för spara bilden, sedan ladda upp (istället för att klistra ut & in).
Men i allafall, idag ska jag sätta på mina nya nike när jag ska ner på stan, så jag lägger i allafall in bilder på dem:
image979
Snygga va? :) Älskar dem! Snygg men uppkavlade jeans, eller jeansen nerdragna så det ser ut som streetskor, vilket det är. hittade dem i annat mönster, sjuk snygga! Såhär såg dem ut:
image980
Du finner BÅDA skorna på stadium, 899:- och 1099:-. Och på trampolin (de vita) för 999:-
D.v.s. BILLIGARE PÅ STADIUM OM NI SKA KÖPA!

Nu ska jag göra vid mig för att senare sticka ner till stan med Julia! Ha en bra dag, vi hörs senare ikväll eftersom jag inte har mycket i skolan just nu. Så hiiiimla skönt. Gjorde en redovisning idag om ögast sjukdomar, det gick hyfsat bra. Nu ska jag läsa lite ur boken "big girl, ugly mouth".

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0