Sitter hos Michelle just nu.

Hejsan.

Som jag skrev innan kommer det inte bli så bra med uppdatering dagarna framöver. Men jag kommer. Jag har absolut inte tröttnat, inte det nä.

I morse stack jag och en kompis (elin, som jag tillbringar väldigt mycket tid med) till väla för att kolla lite saker. Jag har ett presentkort på Gina Tricot på 100 kr som jag ville använda, men icke. Det blev det inte. Men jag köpte i allafall ett par RayBan kopior, Wawyfarers som gick sönder. Från Ur & Penn eller någon sån affär. Sedan köpte jag även 2 par tygskor från Hm, ni vet i den nya modellen. Kostade 98 kr styck. Gillade verkligen den nya modellen. Jag visar bilder så fort kameran och datorn är tillbaka. Jag visar även bilder på mina nya glasögon. Jag köpte dessutom saker till mitt album jag håller på med just nu, men det behöver ni nog inte se bilder på.

Jag tror inte jag hade så mycket mer att säga. Dessutom tror jag nog att michelle vill hitta på någoting annat nu och inte sitta och kolla på när jag u ppdaterar bloggen. Får bli en annan gång. Ha de bra. SKriver så fort jag får tilgång till dator igen.

/CAJSA
(michelle har gjort om mitt namn nedanför).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0