Idag bar jag...

... under dagen min gråa nya tunika från Gina Tricot när jag med min klass (9a) tillbringade dagen i Danska staden Hornbeck. Senare stack jag till "Rosa slottet"och fika med vänner.
Såhär såg jag ut då:


 - Oversize tröja från Monki
 - Beiga shorts med knappar på sidorna från Hm
 - Vit t-shirt från Gina Tricot
 - (under) oversizat linne m.knappar vid brösten från Monki

Tjuvkik på dagens shopping:

Långklänning från Hm Divided för 100 kr. Ett fynd. Denna tänkte jag har på den "festliga" (som alla lärare kallar den) måltiden för alla 9:or.
Godnatt. Nu ska jag sova riktigt gott eftersom jag inte börjar från kl 18 i morgon med middag. Ledig i morgon kan man säga. Ha en god natt och en bra dag i morgon.
Morgondagen ska förresten tillbringas med vännen Emma som också går i min klass. Vi ska göra manikyr, predikyr, ansiktsmask, fotmask o.s.v. färning av bryn, franskar, smöra in oss i lotion Och bus (brun utan sol) och även plocka ögonbryn och dess like. Vi får se vad klockan tillåter oss och vad plånboken har att bjuda.

Lite spännande, för jag har tagit ut en himlans massa pengar på mat och shopping. Jag har ingen aning om vad jag har kvar. 1 kr eller kanske 1000? Jag blir alltid lika glad nu när jag spänt trycker in koden för att se om jag faktiskt har så mycket pengar kvar och det står godkänt. Jag tänker verkligen YES! Hahaha.

/ CAJSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0