Gårdagens shopping.

Shoppade lite smått igår efter Danmark. Detta kom hem med:


F
ärgad randig långklänning från Hm divided för 98 kr. Hade tänkt ha den på middagen ikväll. För jag anser kläninngen är en aning festlig.

Köpte även ett par örhänge jag tänkte ha på avslutningen till denhär klänningen:



Örhängen som jag gjorde om till klipps från Hm för 19,50 kr.

Nu ska jag träffa Emma. Vi ska ha en uppfriskande skönhetsdag om man kan säga så. Som jag skrev i gårkväll ska vi göra allt från predikyr till bus. Loition, manikyr, fixa ögonbryn, sminkning, hår och ALLT till ikv.

Jag lägger inte bilder senare på resultatet. /CAJSA

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kankse inte ska satsa på en sån klänning...

fin annars :)

2008-06-10 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0