Ett regnigt Helsingborg.

Sitter i mitt brors rum och fryser. Både jag och han bor uppe på vinden som är extremt väderberoende. Nr det var varmt för ca 3 veckor sedan och fram till för 1 vecka sedan var man tvugen att sova utan lakan och med öpnna fönster över allt. Nu ligger man med täcke och fryser. Kan bara inte sommaren komma?

Ligga på stranden och sofa. Lyssna på musik, bli brun, bada och allt sommaren ger. Jag saknar den tiden innan skolavslutningen då vi bara hängde, sola och allt. Jag vill ha tillbaka den värmen NU NU NU NU NU!

jag tänkte var dag när jag vaknar, kommer målnen försvinna idag eller när??? Det ser ut (på DMI) att det ska regna hela veckan till fredag. PALLAR INTE DET! Men jag hade tänkt se om det finns lite jobb hemma idag och sedan rensa garderoben.

/CAJSA

Nu vill jag ha sommar så jag kan ligga på stranden och sola. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

vill också ha tillbaka den tiden innan skolavsltningen när vi bara låg och sola och bada. :) <3

2008-06-15 @ 12:14:18
URL: http://eliiinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0