Dagen

Min dator och kamera har nu pajjat, IGEN! Det är tråkigt. Datorn är det fel på (inte mitt fel) och kameran pajjade en annan på valborg. Dock funkade den tills jag skulle kasta det till mig kompis som satt 1 meter ifrån mig på madrass och den landade precis brevid henne och studsade ut på golvet och pajjade. Tråkigt värre. Det är 3:e rllrt 4:e gången den pajjar, jag vill inte direkt åka dit med den, men jag är väll la tvungen.

Idag ska jag till väla. Har ett presentkort på Gina Tricot för 100 kr och ska även kolla ut ett par gladiatorsandaler. Hoppas jag hittar några riktigt snygga till rimligt pris vilket inte verkar så lätt.

Ha en bra dag.

Glest med uppdatering famöver p.g.a. dator sönder även kamera.
/CAJSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0