13 juni - Sommarlov

Vakande vi 11 idag igen. När jag vaknade ringde Elin och frågade om jag ville hänga med till väla. Så vid 12 satt jag på bussen med Elin på väg till väla. Började med Gina Tricot eftersom jag fick ett presentkort på 100 kr av Zowie därifrån. Men dock hittade jag inte det jag ville ha. Vi var på ur och penn och köpte Ray ban kopior, Wayfarers. Stack in på hm och såg en kundvagn vi omklädningrummen. De hade nyss fått in tygskorna. Och jag och Elin var det första som såg dem. Så vi snappade åt oss varsitt par svarta och vita. Sedan stack vi till Hauffes eller i allafall där man säljer bakad potatis och käkade Räkor med Road Island eller någon sån med Cola. Även lakris smoothie. Gott! Den bjöd Sara på (vi träffade sara och Disa där).

Jag köpte:
- Ett par vita tygskor från hm, 98 kr.
- Ett par svartatygskor från hm, 98 kr.
- Rayban kopior Wayfarers från Ur&Penn, 50 kt.
- Guldo ch sivlerpennor plus. fotoklister från Akademibokhandeln, 54 kr.

Sen stack vi hem eftersom Elin var tvugen att träna fotboll. Väl hemma satte jag jag mig och påbörjade mitt album (de jag skriver i år med bilder och tex). Sen stack jag in till michelle, satte oss vi dator lite och bara hänge rundor. Sen käkade våra familjer tillsammans. Kyckling med coscos och taztsiki. Mums fillibabba. vi kollade film där "bild dating" medans jag fixade mitt album. Sedan stack vi hem till Michelle ett tag, satte mig vid datorn. Sedan stack vi hem till mig igen och kollade "Rumor has it" med Jennifer Aniston. Somande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0