VARNING tjejer!!

Detta inlägg handlar om: Pedofiler på internet.

Jag vet inte hur gamla ni läsare är, eller hur erfarna ni är av internet & vem du snackar med. Jag själv är ganska försiktig av mig, snackar helst inte med sådanna jag inte känner. Försöker låta bli.
Men man vet ju hur det är, ellerhur? Nu tänker jag skriva lite kort om en sak som LÄTT kan hända oss "små", lättlurade tjejer.
Tänker ta mitt ex:
Jag var inne på snyggast.se på chatten (nu var jag inte seriös, för vi hade nyss haft undervisnings om "pedofiler på internet" & föreläsaren sa att det sättet pedofiler lockade med (som var det bästa), var att lådsas vara fotografer och ervjuda modelljobb).
Så när jag loggar in på snyggast.se chatten så döpter jag mig till: blondiiie_92 eller något liknande, ni vet!
Så var det någon som skrev:
- Du, jag har ett modelljobb till dig, om du är sugen? Det är i L.A du kommer plåtas & fotorna vi tar av dig kommer sittar uppe på en nyårsfest där kändisar som bl.a. Beyonce, Jay Z m.fl kommer vara med på!
Hur ofta loggar en fotograf in på snyggast.se för att leta modeller? Varför går man då inte in på en agentur?

Detta är något många går på & tackar ja till! Men ni som läser detta, kom ihåg: TACK ALDRIG JA TILL ETT MODELLJOBB DU INTE VET VEM DET ÄR (OM DET ÄR INTE ÄR PÅ AGENTUR)! VAR FÖRSIKTIGA!

Sen vill jag bara påminna om att jag SKA fota mian julfynd& lägga in i bloggen, när, det vet jag inte!
KRAMAR CAJSA & DU.... TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

HERREGUD!!

2008-01-19 @ 13:06:59
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Majken.

nae men ush! sen kan man ju tycka att tjejer borde ha mer vett i huvudet än att gå på sånt.
kram!

2008-01-19 @ 13:15:05
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: mingla

Vet du hur man byter färg på bakgrunden på sin blogg :) ? Hade behövt lite hjälp med det :). bra blogg du har förresten

2008-01-19 @ 13:19:41
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0