Länge sen... :o

Detta inlägg handlar om: SHOPPING!

Jaa! Äntligen ett "bra" inlägg! Har som sagt fredagsshoppat idag :) Idag fick jag hem:

  • En grå, lång cardigan från U.s.e. (då:700, nu:200)
  • Svarta leggins med dragkedja vid foten! från Gina Tricot (129:-)
  • Långt läderhalsband med 2 runda ihåliga brickor från Glitter (då:69,50:- nu, 17,50:-)
  • Ett silverhalsband med krona från Glitter (då:39:- nu 9:-)
  • Grå chanelliknande väska från Glitter (då: 200:- nu, 29:-) köpte en för 100:- för ca 2 veckorsedan och idag fick jag reda på att det är bytesrätt även på rea varor, låter lite orinmlig, men jag ska ändå sticka ner & se om man kan byta :)
  • 2 par trosor...

Det var nog allt :o

Har lite annan julshopping jag tänkte skriva om:

  • Grå/blå/grön mönstrad lång blus från Något Adel (då:1000:- nu, 500:-)
  • Beige/gammelrosa halsduk från MQ, vet ej vilket märke (då:149:- nu:49:-)
  • Mörkorange halsduk från Gina Tricot (då; 129;. nu, 64,50:-)
  • Äppelhalsband från Vero Mode (då 129:- nu 64:-)
  • Silvrig armand från Gina 15:-
  • Bronsfärgat armband från Gina 15:-
  • 2 ringar i 1 från Gina 15:-
  • Guldigt halsband med guldig stor ring från H&M 25:-
  • Over size tröja från Gina 65:- (då 130)
  • Lila t-shirt med krontryck från Gina 50 (då 100)
  • Silvrig väska från Gina då 200 nu 100

Kommer inte ihåg mer just nu, men jag kommer säkert på mer när jag ska fota alla julfynd

Kommer ett inlägg inom kort (i helgen antar jag), men foto om allt jag shoppat i jul!
Nu ska jag ut med Oakie innan vi ska ner på resturant för att fira min bror som ida fyller 18!
Trevligt helg, fredag! /Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0