Inget att säga, säger inget

Detta inlägg handlar om: Mina tankat!

Låter kanske lite "töntigt", inlägger handlar om mina tankat. Men just nu hade jag tänkt skriva om vad jag tycker just nu. Om bloggen! Eftersom inläggen minskat rejält & min uppdaterin har varit minst sagt urusel finns det bara få läsare kvar. Men det lyckas ändå kolla in runt 20 st "unika" per dag! & jag tycker i detta fall "unika" passar super in! För innan hade jag omkring 500-600 "unika" per dag, men dem var inte unika. Vissa var supersnälla, skrev "söt", "fint" o.s.v. MEN dem kände inte mig. Jag antar att några av er som är kvar är några av mina "favoritläsare" för sådana har jag.

Ni som är kvar är antagligen dem som har följt med mig ett tag! & jag tänker förbättre bloggen, för er. Jag vill inte ha en stor blogg & tjäna pengar på det, det är inte mitt mål! Mitt mål är att ha nöjda, trevliga, glada läsare som gör mig glad! Tillsammans blir det perfekt! Jag ger (inlägg) & får (kommentarer)!

Senaste tiden har det varit ont om kommentarer, min julklapp kom aldrig i uppfyllelse (dels för jag helt plötsligt bestämde mig för att sluta blogga). Men jag kommer nog försätta med denhär bloggen ett tag. om de "onda" kommer tillbaka, drar jag mig undan till min lite nyare blogg. Då kommer de läsare jag vet är "snälla" få en kommentar i sin blogg med min nya blogg adress!

Nog om "om bloggen skulle läggas ner" för just nu har jag planer på att förstätta blogga här så länge jag vill & orkar. Här är min bakrund, i bloggen ligger 1 ½ år förflutet... 1½ år minne. Det här kan friska upp mitt dåliga minne! Helst av allt vill jag ju ha kvar denhär bloggen så man kan skriva: denhär väskan & länka till en väska för 10 månader sen! Sånt där ;)

Slut tjafsat om bloggen, läsarna, mig & mina tankar.
Hoppas ni pallade läsa, för det är ju faktiskt ganska "viktigt" tycker jag!
/Cajsa


För er som inte pallar läsa & sånt, kommer en minst sagt "vacker" bild på mig när jag skulle stå på händer mot mitt skrivbord! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0