Helgen!

Detta inlägg handlar om: Helgen!

image906
© Foto taget av: Cajsa (mig)

Helgen var kul, som vanligt. Var helg händer det alltid lite mer än den andra.
Denhär helgen kom jag närmare både Marko & Axel måste jag nog ändå få säga :) Goá killar dem 2. Idag träffade jag båda två & emma. Vi snackade lite om gårdagen eftersom alla hade varit på samma fest & vi snacka om fjortisar & att sminka sig är onödigt & att man ska vara den man är. typ?

Haha! Hade trevligt med dem idag i allafall!
Igår stack jag hem till Julia vid 11 efter att ha käkat och umgåtts med släkten. Tack för i går vänner & släkt! Vi käkade någon god köttgryta och till efterrätt blev det chokladmouse :)
Stack hem till Julia sen & festa med gott folk! (det var: Ida a, Elin b, Elin a, Ebba, Emma, Julia, Sara, Johanna, Disa, Axel, Alexander, Adam, Daniel, Stoffe, Saga m.fl för intresserade).

Nu ska jag käka. Vi hörs ikväll eller imorgon. Soon i allafall! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0