Hej alla!

Detta inlägg handlar om: Lördagen

Hej!
"Hann" tyvärr inte skriva klart förra inlägget igår, blev stressigt. La mig för att sova, laga mat, fixade för igår kväll o.s.v. Men nu blir det. Som jag skrev igår sa jag att jag kanske skulle bli 1 par jeans "rikare" & det blev jag. det blev Nudie som planerat, skin long john eller något hete den. mkt stretch och det gillar jag! (lägger inte bilder senare på jeansen).

Nu till kvällen! Orkar inte skriva kvällen i detalg, för det pallar varken ni eller någon annan läsa. men vi samlades 8 tjejer hemma hos mig, dansa, drack hade allmänt kul! Vid 11 bestämde vi oss för att träffa några. Så vi ringde Henke, tapper som han är/var var han här redan en halvtimme senare trots att han var i Laröd med sin kära kompisar (som också följde med), det var Axel, Jerry, Sebastian, Gustav & Marko (plus Henke då). Vi stod i skogen & hängde i ca 2 timmar tills vi bestämde oss för att gå hem till mig (som bodde 1 min därifrån). Vi blev trötta & la oss... Fast vi somna inte från 4-5^^

Det var väll allt!

Lite bilder:
image897image898image899image900
Ni börjar fatta va?
Bild 1&2, Disa, Jag & Julia Bild 3, Jag & Disa
Bild 4 (från v): Elin, Sara, Saga, Disa, Julia, Cajsa (jag) & Emma!

Det var allt. Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag. Kanske hörs i kväll, eller i morgon elle rkanske någon annan dag i veckan. Vi hör i allafall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0