Design!

Detta inlägg handlar om: Min design!

Har gjort en ny design nu på bloggen. Headern är ändrar även bakrunden & textsnittet m.m. Bara en fråga: får man ha ex: odd molly kläder på bilder på headern? För annars har jag några andra bilder jag själv tagit som jag kan ha där istället! Men dem är så fiiiina :)

Vad tycks? :)

I allafall är jag fortfranade sjuk, men jag måste få tummarna loss & börjar plugga på geografin snart :/ Ska även byta visningsbild så fort jag får in någon "snygg" bild ;p Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: nej nej det är okej :P
din blev fin :)

2008-01-30 @ 12:53:22
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: sara

faan vad fint älskling!
klart du kan ha det så! ^^
iloveyouuu!
& btw, krya på dig!

2008-01-30 @ 12:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0