Trion

Detta inlägg handlar om: Min nya blogg, eller min & min.

Jag har tillsammans med 2 av mina närmsta vänner (anna&elin) skaffat en blogg! Triiion!

Om ni har lust & läsa de få ointressanta inläggen vi har skrivit klickar ni bara HÄR!
OBS! Bloggen är väldigt oseriös, får se om vi fortsätter, blir mer seriösa eller fortsätte så som den är just nu.

Själv kommer jag fortsätta blogga här som "vanligt". Inga problem med det. Kommer dock vara lite dåligt med uppdateringar som innan, men det får ni stå ut med.
Det är ju trots allt skolan som går FÖRE allt, tyvärr! Tänkt om skolan bara hade varit en hobby, eller om man hade sin hobby som skola. T.ex gillar jag att pyssla, jag håller just nu på att göra ett london album där jag på olika sätt kristrar in bilder från london & gör det som ett kollage på fler olika papper, tillsammans samlade i en bok!
Tänk om man på skoltid fick sitta & göra sånt... Iofs hade man inte alls varit allmänbildad, hade inte kunnat skriva som jag gör och hade inte kunnat förstå som jag gör. Du får ju trots allt ett sammanhang av allt på jorden genom din skolgång. Hur allting fungerar o.s.v.

image967
bilden tagen från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0