Odd Molly

Detta inlägg handlar om: Shopping!image946

I fredag var jag och mamma på väla för att kolla in nya Odd molly grejer på Spirit! Visst hittade man en massa fint! Jag hittade en blå/vit klänning från Odd Molly somv var gör fin! Men den kosta 1800:- så jag kände att jag fick skippa den. Jag valde mellan den och linnet jag köpte. Detta kosta 500:- så det var det som gjorde att jag valde detta, plus tycker jag detta är mycket praktiskare!



Där är den :)
I allafall började kvart över 8 idag för jag hade matte a som är en valbar kurs på min skola vilket jag valde. För om jag får mvg på provet i slutet av teminen så slipper jag matte a i ettan och då tjänar jag mycket på det! Sen kom jag på att jag hade glömt gymnasieansökan hemma som det var deadline på idag så jag cykla hem på lunchen som var 35 min lång och hämtade lappen. Käkade toast hemma eftersom jag inte skulle hinna käka i skolan. Har inte käkat på skolan sen förra måndagen :P I allafall stack jag hem efter skolan och kom på att jag glömde lämna lappen. För tredje gången cykla jag till skolan, när jag var på väg kom jag på att jag glömde lappen, cyklar hem och hämtar den, sen iväg till skolan med den! Sen hem. Kom hem en timme senare p.g.a. den här jäkla lappen! Sen kom det sig att man ändå inte behövde lämna den idag, eftersom syo stack från skolan vid 1 och kommer tillbaka i morgon! Åh, sånt irriterar mig. Men nu är den i allafall i skolan i säkert förvar :)

Nu ska jag plugga på biologin- nervsystemet med en god toast i min hand. Jag hade planerat att köra en lätt diet med enbart nyttigheter i veckan. Jag bröt det redan idag genom att först käka toast och dricka oboy till lunch, sen genom att käka godis efter skolan. Dieten får bli någon annan gång :)

Btw! I morgon har jag mitt första nationella prov i 9an. Det är svenska del A (hörförståelse). Önska mig lycka till!  Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har det :)

2008-02-04 @ 18:41:41
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: Tilde

Ååååh vilket sött linne!

2008-02-04 @ 18:51:36
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: Tintin

Fint. Har också hörförståelsen imorgon, kommer bli riktigt tråkigt.

2008-02-04 @ 20:22:11
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se
Postat av: Paul

Synd att man inte kan få båda! :) Odd Molly gör verkligen jättevackra klänningar. Bara till att börja spara så man kan shoppa loss till hösten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0