Min kamera

Detta inlägg handlar om: Min kamera

Jag har ju innan klagat om att saker och ting alltid går i sönder, eller är det bara jag som är våldslös? (?) Nu har min kamera gått sönder för andregången. Förra gången blev det strul och den blev inte lagat fråns efter några veckor/månader. Jag ska försöka åka dit upp i veckan (om jag hinner för alla läxor och prov). Hade gärna velat ha den på min födelsedag, för får se hur det blir med det :)
Har nyss gjort klart ( i allafall vad jag kan) av mitt musikhäfte jag fick av min musiklärare idag. Blev nämnligen klar med 9:an musik idag och ska fortsätta med 1:ans. Han sa att det skulle ta lång tid, men jag blev så "glad" (över att ha klarat nians och är alltså duktig, får man väll hoppas) så jag satte mig här hemma och gjorde resten av häftet. Ca 20 sidor kanske :p

Sen har jag pluggat matte, klarade inprincip alla tal vilket gör att jag är ledig för någon timme nu. Ska börja plugga igen efter maten, då blir det franska. Idag ska jag vara klar med alla glosor (120 st).

Nu ska jag dra, ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0