Idag.

Detta inlägg handlar om: Dagboken.

Idag har jag inte gjort så mycket. Plugga, pluggat, bdb, pluggat, emma, pluggat, mat, pluggat, bdb, pluggat & nu blogg... Det har varit en massa pauser som gjort att allt har blivit försenat, jag har seriöst inte gjort något speciellt idag, har inte äns hunnit träna. ska se om jag kan palla mig ner till gymmet i morgon eller bara sticka ut en svän gi skogen och springa. Jag har inte träna på 2 dagar nu, & jag har redan börja komma in i rutinen och den vill jag inte tappa igen!
Veckan som kommer:
Måndag: Disa fyller 15! Matte a läxa
Tisdag: Fysik läxa s.28
Onsdag: Matte prov kap 3
Torsdag:
Fredag:
Franskaprov kap 4-6 Eventuell tjejmiddag hos Disa
Lördag: Eventuell födelsedagsmiddag med släkt hemma hos mig
Söndag: Slappdag
Måndag:
Tisdag:
Jag blir 16!

Okej, detta är ett skämt! Är jag 16 om 7 dagar? KOmmer min släklt nästa helg, om typ 5 dagar? Gud vad tiden går snabbt. I allafall en bra anledning till att inte deppa över att lovet är över ;)

Nu ska jag inte slösa mer tid på onödigt bloggande. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0